név:  
jelszó:  

Regisztráció      
Belépek

Elfelejtettem a jelszavam

Demóletöltéshez kérjük kattintson ide!

Hírlevél

Hírlevelünkkel erőfeszítés nélkül juthat hozzá a cégünkkel, szoftvereinkkel kapcsolatos legfrissebb hírekhez.

e-mail:  

Feliratkozom

Leiratkozom

Partnereink


Linkgyűjtemény

PHP PHP
1095 Budapest, Ipar utca 2/b. 2. emelet 13.     Tel.: (1) 599 9740     Fax: (1) 599 9921 oldaltérkép
e-mail: keresés: keresés

Megoldásaink és szolgáltatásaink

Cégünk üzletpolitikája, hogy orvos-partnereinknek teljes körű informatikai szolgáltatást nyújtsunk, így a fejlesztés, oktatás és üzemeltetés mellett szoftver és hardver értékesítéssel és karbantartással is foglalkozunk.


Szolgáltatásaink

Helyszíni rendszeres adatbázis karbantartás (Budapesten, Pest megyében)

Lehetőség van havi, vagy negyedéves helyszíni karbantartási szerződés megkötésére, melynek felételeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Budapesten jelenleg több, mint száz orvos felhasználónk rendelkezik szerződéssel ezen szolgáltatásunkra.

A karbantartás menete
A.) Rendszeres teendők

    • Adatbázis szerkezetének, állapotának ellenőrzése
    • Átmeneti fájlok karbantartása
    • Integritás teszt (kitöltési hiányosságok, anomáliák felderítése)
    • Fenti teszt alapján cselekvési lista készítése asszisztencia számára
    • Winchesteres és egyéb mentések ellenőrzése
    • Változások, újítások megbeszélése

B.) Eseti teendők

    • A felhasználás során felmerült kérdések megbeszélése
    • Jelentések ellenőrzése, ill. elkészítése kérésre
    • Egyedi statisztikák, lekérdezések struktúrájának elkészítése
    • Egyedi nyomtatási formák elkészítése
    • Kérésre inaktív betegek archiválása archív körzetbe, esetleg visszatérő beteg visszaemelése aktív körzetbe
      TAJ egyeztetése OEP lemez alapján
    • A munka során használt hardvereszközök (pl. nyomtatók, scanner) beállítása, tanácsadás


Helyszíni eseti karbantartás (Budapesten)

Lehetőség van helyszíni eseti karbantartás/kiszállás kérésére is, melynek felételeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Eseti kiszállást leggyakrabban a következő esetekben szoktak kérni felhasználóink:

    • áramingadozás, számítógép lefagyás, hardverhiba miatti adatbázis sérülés helyrehozatala, javítása
    • egyéb, a nem megfelelő használatból eredő adatbázishibák javítása
    • cégünktől vásárolt számítógép üzembe helyezése, hardverbővítés
    • számítógépes hálózat konfigurálása
    • egyéb hardver üzembe helyezése
    • egyéb szoftvertelepítés, beállítás
    • az esetlegesen felmerülő hardverproblémák elhárítása, tanácsadás


Karbantartás vidéki felhasználóinknak

Vidéki felhasználóink esetében a következő módokon történhet a karbantartás:

Díjmentesen:

    • áramingadozás, számítógép lefagyás, hardverhiba, helytelen használat miatti adatbázis sérülés helyrehozatala, javítása telefonos instrukciók alapján vagy
    • az adatbázis -interneten keresztül, postán, vagy személyesen történő- eljuttatása után javítás az irodánkban. (Lehetőség szerint az internetes feltöltést javasoljuk, többek között a gyorsasága miatt)
    • Bevezettük "Távoli segítségnyújtás" szolgáltatásunkat, mellyel interneten keresztül kapcsolódni tudunk az Ön számítógépére, így könnyítve az esetleges hiba felderítését és megoldását, az oktatást és a gyors segítségnyújtást. (l. a letöltés/egyéb oldalon)

 Opcionálisan:

    • Szabolcs-Szatmár-Bereg és Hajdú-Bihar megyében lehetőség van egy ottani informatikus kolléga által végzett eseti karbantartásra, vagy rendszeres karbantartási szerződés megkötésére is.